2017. máj 19.

ELSŐ MEGMÉRETTETÉS

írta: furniturenascence
ELSŐ MEGMÉRETTETÉS

img_4011.JPG

HMPGW Royal Angel Bostons Amira-Bella

Az én kis csöppségem még nincs hat hónapos, de már Baby és Kölyök Champion! Hugarian Minor Puppy Grand Winner és Hungarian Puppy Grand Winner!!!

Nagyon büszke vagyok rá! És ami a legjobb az egészben, hogy Ő is élvezi! Vérében van a Show :-) Nem volt könnyű döntés elinditani ezen a úton. Kritikusan fiatal korában kellett elválnunk egymástól 4 hétre, hogy megkapja a kiállításra való felkészítést. Annyira össze voltunk nőve! Úgy hiányzott, hogy már szinte fájt! De hát Amy mégiscsak Kutya! A szívében őriz mindent! Engem is! Nem felejtett el, a viszontlátás extázisa után töretlen rajongással és szeretettel folytatódott a kapcsolatunk :-) A sors ráadásul a világ legjobb trénerével hozott össze, akinek a kutyákhoz való odaadása, szeretete és szakértelme vitathatatlan! Jobb kezekbe nem is adhattam volna az én kincsemet! Bence vállalta Amira menedzselését, ő készíti fel és vezeti fel a kiállításokon, hogy a legjobb formáját hozza kis angyal. És hozza is, szinte az összes kiállítást megnyeri, amin indítjuk!

Hálás köszönet Szabó Bence!

Szólj hozzá

cuki Főoldal Champion Boston Terrier Kutyakennel Kutya tenyészet Boston terrier Royal Angel boston terrier kennel